چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جوانان ضمن امیدآفرینی و مثبت‌ اندیشی، مطالبات مردم را از مسئولان اجرایی مربوطه مطالبه‌ گری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان قروه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه انجام شد، در پاسخ به دغدغه‌های مطرح شده، اظهار داشت: با استقرار دولت سیزدهم، امید در مردم زنده شده است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان مطالبات مردم را از مسئولان اجرایی مطالبه‌گری کنند، گفت: سعی شود مشکلات را دسته‌بندی و حوزه به حوزه تا حصول نتیجه از مدیران استانی پیگیری کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنده بنا به مسئولیت و رسالت کاری در امور اجرایی دخالت نکرده، اما مشکلات مردم را منعکس و پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: حرف‌ها و دغدغه‌های مطرح شده جوانان در این نشست را به گوش مسئولان استانی خواهیم رساند کما اینکه این شرایط برای پیگیری خود عزیزان نیز فراهم است.

وی با بیان اینکه مدیران منتسب دولت سیزدهم باید در پاسخ‌گویی روحیه و رویکرد رئیس جمهور را داشته باشند، خطاب به جوانان، افزود: سعی شود جلسات و نشست‌هایتان را بیشتر، مطالب جمع‌آوری و با تشکیل کمیته تخصصی و هم‌افزایی، مشکلات را از حوزه کاری مربوطه پیگیری کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تلاش جوانان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در استان را ضروری دانست و عنوان کرد: باید همه با هم این بیانیه را کلمه به کلمه خوانده و حفظ کنیم، چراکه عدم آگاهی از این امر مهم، برای یک جوان انقلابی معنایی ندارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب و گزارش امیدوارکننده رئیس‌جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور در این نشست از پرداخت ۵۳هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته در این دولت خبر داد که این نشان از پیگیری مشکلات و مایه امید است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه جوانان اعتماد به نفس داشته و امیدآفرین و مثبت‌گرا باشند، یادآور شد: در کنار طرح مشکلات، همه اقدامات مثبت انجام شده نیز بازگو شود.

«گرانی، افزایش سرسام‌آور اجاره مسکن و قیمت لوازم خانگی، ضعف در نظارت بر بازار، بی‌انگیزگی، نبود و عدم برگشت بودجه احداث پلاتو ویژه هنرمندان» از جمله دغدغه‌های مطرح شده جوانان شهرستان قروه در این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha