یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره سواد رسانه ویژه طلاب خراسان رضوی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب کانون استان خراسان رضوی خبر داد.

خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان کانون استان خراسان رضوی، اظهار داشت: این دوره با عنوان «مبانی سواد رسانه» به مدت ۲ساعت درهفته روزهای چهارشنبه‌ ساعت ۱۷ تا ۱۹، در بازه زمانی ۲۲ اردیبهشت تا ۹ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: تا کنون پنج دوره سواد رسانه تشکیل شده و خروجی‌های این دوره تا کنون به نقد و تحلیل ۲۶ فیلم از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از منظر مباحث دینی پرداخته‌اند که دو مقاله آن در سایت آی نقد منتشر شده است.

حکمت نیا اعلام کرد : دوره سواد رسانه دارای ۱۰ عنوان است که کلاس‌های هر دوره با محوریت عنوان آن دوره برگزار می‌شود و اکنون اقدامات لازم جهت برگزاری دوره‌ها در کانون استان خراسان رضوی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های کانون‌های استانی بهترین ساختار گفتمانی – تشکیلاتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت آموزش، توانمندسازی و شبکه‌سازی طلاب با موضوعات تخصصی در سراسر کشور هستند.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره مبانی سواد رسانه در آزمون کتبی شرکت می‌کنند و در صورت قبولی، به مرحله بعد وارد شده و برای هر عنوان کلاس، گواهی دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

حکمت نیا اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش‌آموختگان کانون استانی خراسان رضوی می‌توانند در بازده زمانی اول تا ۱۵ اردیبهشت با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در این سامانه، در قسمت دوره‌ها (دوره سواد رسانه کانون طلاب استان خراسان رضوی) ثبت نام کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل امور فرهنگی، مدیر اداره امور تشکل‌ها و مدیر کانون و مسئول رسانه کانون استان خراسان رضوی، تصریح کرد: دوره آموزشی «مبانی سواد رسانه» با توجه به اقتضائات طلاب در استان‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی و اجرا است و این اداره آمادگی لازم جهت برگزاری این دوره‌ها در کانون‌های استانی را دارد.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شناسه کاربری https://eitaa.com/Jamee_kanoonkh_razavi و یا Jamee_kanoonkh_razavi@ در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha