یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عنایت‌الله بخشی

حوزه/ عنایت‌الله بخشی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ قرآن کریم، حال وهوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد و به‌نحوی روح انسان‌ها را صیقل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، عنایت‌الله بخشی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در بخش «هنرمندان پیشکسوت» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: ضمن قدردانی از برپاکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن که زحمات زیادی را کشیدند، تا همین جایی که ما حضور پیدا کردیم، بسیار بهره‌مند شدیم.

وی ادامه داد: همه نمایشگاه را نتوانستم بازدید کنم اما تا آنجایی که پاهایم اجازه داد، فعالیت‌های قرآنی را مشاهده کردم.خرسندیم که غرفه هنرمندان پیشکسوت امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برپا شده است و من به‌عنوان یک عضو این موسسه در نمایشگاه حضور پیدا کردم.

این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: امیدوارم از این‌دست نمایشگاه‌ها با محتواهای قرآنی و مفاهیم دینی در کشور ما بیشتر برگزار شود.

عنایت‌الله بخشی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها حال وهوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد و به‌نحوی روح انسانها را صیقل می‌دهد. ان‌شاءالله هرسال بهتر از سال قبل برگزار شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha