دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امید دشمن به اختلاف و تفرقه افکنی است و تلاش دارد یأس و نا امیدی را در جامعه رواج دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، پنج شنبه شب در اجتماع نیروهای انقلابی در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با وحدت و همبستگی در مقابل سلطه طلبان و زورگویان عالم ایستادگی خواهند کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همانند کوه استوار و باصلابت در مقابل زورگویان ایستادگی خواهد کرد و همچنان مقاوم حامی مظلومان و ستمدیدگان است.

وی با بیان اینکه معنویت رمز سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه ها است، افزود: ایران همواره با ایمان و با صلابت پای شعار نه شرقی نه غربی ایستاد و همواره سربلندی خود را حفظ کرده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امید دشمن به اختلاف و تفرقه افکنی است و تلاش دارد یأس و نا امیدی را در جامعه رواج دهد، خاطر نشان کرد: همه مردم باید با وحدت و یکپارچگی اتحاد خود را حفظ نموده و با بصیرت در مقابل توطئه ها و ترفندهای دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند، گفت: مسئولان باید با همت جهادی و انقلابی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه فردا روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است افزود: همه ما در راستای تحقق سیاست خارجی حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حضور پیدا خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان بر صیانت از معنویت به دست آمده در ماه مبارک رمضان تاکید و خاطر نشان کرد: معنویت ماه مبارک رمضان را باید پاس بداریم و اختلاف نظرها و سلیقه ها نباید منجر به سوء ظن شود و در همه حال باید وحدت و یکپارچگی امت حفظ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha