پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
آرشیو روز قدس یزد در سالهای گذشته

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: تا امروز هرجا که ستمی بر ستمدیدگان شده، رد پایی از این رژیم غاصب آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با گرامیداشت یوم الله جهانی روز قدس و یادآوری آیه ۶۰ سوره انفال« وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ» اظهار داشت: امروز که برادران و خواهران فلسطینی در آتش ظلم آشکار رژیم اشغالگر قدس می سوزند و این رژیم غاصب و هم پیمانانش از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: همه مسلمانان جهان و همه آزادگان این کره خاکی، دوشادوش هم برای نابودی هرچه سریعتر این غده سرطانی، کمر همت بسته و با استعانت از خداوند متعال عزم خود را جزم نمایند.

مدیر حوزه علمیه یزد ابراز کرد: برادران عزیز و خواهران گرامی و ایمانی، تا امروز هرجا که ستمی بر ستمدیدگان شکل گرفت، رد پایی از این رژیم غاصب آشکار شد، به قطع این تار سست عنکبوت به دست با کفایت شما از بین خواهد رفت و این وعده ایست صادق، وعده ای که به فضل الهی در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام و المسلمین شمس، تأکید کرد: مردم شریف و عزیز دارالعباده یزد، مردم غیور دیار قنات و قنوت و قناعت، مردم دیار صدوقی و حائری و سید یزدی، ستمدیدگان جهان علی الخصوص برادران و خواهران فلسطینی، چشم انتظار و گوش بزنگ نوای الله اکبر مردم در روز قدس هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha