چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1022295
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
تصاویر راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر

حوزه / مردم شهید پرور و ولایتمدار بوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار و خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم شهید پرور و ولایتمدار بوشهر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار و خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم شهر بوشهر از مسجد توحید این شهر تا مصلای جمعه برگزار شد و جمعیت زیادی از اقشار مختلف مردم به صحنه آمده‌اند تا بار دیگر صدای مردم مظلوم فلسطین باشند.

حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه این راهپیمایی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا زمان به نتیجه رسیدن، که همان حق بازگشت آوارگان فلسطینی و دعوت از جهانیان جهت برگزاری رفراندوم در سطح سرزمین‌های اشغالی برای تعیین تکلیف کشور فلسطین از سوی ساکنین این مناطق است، ادامه خواهد داشت.

در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم تقدیر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

باردیگر جبهه شکر به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن موهبت مردمی بصیر، ظلم ستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌سائیم، که علیرغم جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و تمامی تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه و مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی نظام سلطه و استکبار جهانی، با خلق حماسه عظیم، وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه‌تر خود در مراسم روز جهانی قدس، که نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی است، لرزه بر اندام نحیف استکبار جهانی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه‌های تحریم را فرویختند.

این حضور ماندگار و تاریخی ملت بزرگ و روزه دار استان بوشهر و دیگر پیروان ادیان توحیدی، امت بزرگ رسول الله(ص)، در ایران اسلامی و مسلمانان و آزادگان جهان در بیش از ۹۰ کشور دنیا، حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمانان جهان، مسجد الاقصی و قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور سپاس و تحسین فراوان است.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز، پس از دو سال دوری مردم از حضور پرشور در خیابان‌های سراسر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، پرشورتر و متفاوت‌تر از همیشه، نماد وحدت و نمایش خشم انقلابی ملت ظلم ستیز ایران و سیلی محکمی شد بر چهره پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی که یکپارچه مرگ اسرائیل غاصب را فریاد می‌زدند.

این حضور معنوی، با نشاط و لحظه شناسانه مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران ثبت و ضبط کرد و با لبیک به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری آگاهانه و انقلابی یافت که در حقیقت اتفاقی بزرگ و متفاوت بود و این موهبتی است تا شکرگزار خداوند بواسطه داشتن مردمی بصیر باشیم.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی به‌عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس و مقاومت، جلوه زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده خداوند در خیابان‌های سراسر کشور و استان بوشهر بود.

قدردانی و تشکر تنها واژه‌ای بسیار کوچک است در برابر این خیزش عظیم اراده‌های پولادین خلل ناپذیر و اقیانوس متلاطم احساسات پاک انسانی و خروش کوبنده ملت دلیر ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس علیه صهیونسیم بین‌الملل و حمایت جانانه از مقاومت ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، این همه شور و شعور را قدر دانسته و ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام جدی و حضور متفاوت و معنوی ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در خلق حماسه وحدت و غیرت و انسانیت، اعلام می‌کند، ابتکار معجزه‌گون و راهبرد بزرگ امام راحل عظیم الشأن در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و خیزش عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز، باعث دمیدن روح ایثار و مقاومت و بیداری در سطح جهان شده و به زودی شاهد ثمره آن، یعنی آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم غاصب خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha