پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1025410
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر گفت: تالار فرهنگی هنری تجربه با همکاری معاونت پژوهشی و کانون دانش آموختگان این مدرسه علمیه افتتاح شد.

راحله غلامرضائی مدیر مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، از انجام طرح فرهنگی - هنری تالار تجربه با همکاری معاونت پژوهشی و کانون دانش آموختگان این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: این طرح بعد از ارائه و طی مراحل اداری، موفق به دریافت بودجه جهت اجرا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شد و افتتاحیه آن نیز با حضور مسئولین شهرستان انجام شد.

غلامرضائی بیان کرد: کنوانسیون حقوق بین‌المللی زنان با ادعای حمایت از زنان و برابری حقوق زن و مرد، زن را از جایگاه اصلی خود تنزل داد و حق مادر بودن را از او گرفت و با ارائه الگوهای غربی مبتذل به فروپاشی خانواده مخصوصا خانواده‌های مسلمان کمر بسته است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌ها با تغییر باورهای زنان و فرهنگ و سنت اصیل اسلامی و اولویت‌های زندگی، جامعه را به ابتذال کشانده‌اند، مطرح کرد: ما به عنوان زنان انقلابی، لازم است تا آرمان‌های اسلامی را مد نظر قرار دهیم تا به وضعیت آرام و متعادل انسانی برسیم، چرا که اگر متخلق به آداب اسلامی شویم، به عزت و امنیت خواهیم رسید.

خانم غلامرضایی با اشاره به نقش همسری و مادری زنان در بعد خانوادگی، یادآور شد: این بعد از مسائل زنان بسیار مهم و ارزشمند است، چرا که هم ترغیب کننده شناخت و ساخت بعد فردی است و هم با تعالی آن، جامعه به تکامل و ثبات خواهد رسید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha