جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کد خبر: 1027230
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی حادثه فروریختن ساختمان  متروپل آبادان

حوزه/ آیت الله علما، جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز خوزستانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، پیام آیت الله علما، نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

در پی حادثه تأسف بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان عزیز خوزستانی، همگام با سراسر کشور فردا یکشنبه مورخ ۸ خرداد در سطح استان کرمانشاه عزای عمومی اعلام می شود.

این حادثه دلخراش را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بازماندگان و خانواده های معزا، مردم شریف و مقاوم استان خوزستان و اهالی مؤمن ولایت مدار و شهید پرور آبادان و همچنین امام جمعه معزز و نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بدون شک خاطرات، ایثار، رادمردی و مقاومت مردم آبادان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. مردم نجیب و مقاوم آبادان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در برهه های مختلف، وفاداری و جان‌نثاری خود را نسبت به آرمان های بلند انقلاب و شهدا به اشکال مختلف نشان داده اند و به انحای مختلف گام های مؤثر و همه جانبه ای را در پیشبرد اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برداشته اند.

امیدوارم روح پاک جان باختگان آن حادثه جانسوز در جنت الهی و در کنار شهدای بزرگ خطه خوزستان متنعم به عنایت خاص خداوند متعال باشند.

ضمن آرزوی سلامت و تندرستی مصدومان عزیزاین حادثه، برای خانواده های معزز جان باختگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

مصطفی علماء

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha