پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ضمن قدردانی از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خدمات این نهاد به جامعه هدف را بسیار ارزشمند دانست و توجه هرچه بیشتر و بهتر به پیشکسوتان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات روحانیون پیشکسوت، امروز در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امام جمعه رشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در این نشست ضمن توصیه طلاب جوان به الگو قرار دادن پیشکسوتان علم و معرفت، عالمان دینی را سرمایه‌های با ارزش جامعه خواند و گفت: علمای اسلام در طول تاریخ با وجود سختی‌ها و مشقت‌های بسیار، در مسیر تعلیم و تعلم و تبلیغ دین ایستادگی کردند تا این دین حفظ شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خدمات این نهاد به جامعه هدف را بسیار ارزشمند دانست و توجه هر بیشتر و بهتر به معمرین را خواستار شد.

حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان گیلان هم در این جلسه ضمن اشاره به برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز، طرح هدفمند شدن خدمات را تشریح کرد و گفت: به لطف الهی هدفمند نمودن خدمات برکات زیادی برای جامعه هدف به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نشست روحانیون پیشکسوت مسائل و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha