یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1027655
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه درکاشان با طلاب و اساتید حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر برزک رفت و با خانواده های شهدا و مسئولان، طلاب و اساتید این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی، سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در سفر به شهر برزک، در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک حضور پیدا کرد.

دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدا، زیارت امامزاده سراج الدین(ع) برزک، سخنرانی در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) و دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب از برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر برزک بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین پس از عمامه گذاری یکی از طلاب، از زمین حوزه علمیه امام موسی(ع) برزک که برای احداث اردوگاه فرهنگی آموزشی برای استفاده مردم در نظر گرفته شده است، بازدید کرد.

توصیه های نماینده ولی فقیه به طلاب جوان

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جمع  طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک بر لزوم جدیت طلاب در تحصیل علم و تهذیب تاکید کرد و گفت: طلاب برای رسیدن به قله های پیشرفت، همت خود را در تحصیل علم و تهذیب دو چندان کنند.

وی، نماز اول وقت، انس با شهدا، به روز بودن و علم آموزی را راه رسیدن به تقوا و تهذیب دانست و تصریح کرد: لباس روحانیت لباس تقواست، لذا مردم از این لباس انتظار تقوا را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر بصیرت افزایی، مطالعه وصیت نامه امام راحل و بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: کسی که عالم به زمان باشد، ولی مهذب نباشد دیگران از او سوء استفاده می کنند.  

نماینده ولی فقیه در کاشان، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور دانست و تاکید کرد: همه باید به سهم خود برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

وی، در پایان بر ضرورت معرفی آثار و ترویج اندیشه های شهید مطهری در مساجد و حسینه ها به مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

گفتنی است، برزک یکی از شهرهای استان اصفهان با جمعیت ۴۵۸۸ نفر از توابع شهرستان کاشان است. شهر برزک دارای بیشترین سهم گل در منطقه کاشان با دارا بودن ۸۰ درصد گل منطقه است. همچنین با داشتن کارخانه های صنعتی و سنتی گلاب گیری سهم قابل توجهی از گل و گلاب منطقه را دارد.

بخش برزک از ۱۵۵ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است ۱۱ نفر آنها طلبه و روحانی می باشند.

انتهای پیام

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

نماینده ولی فقیه در کاشان به برزک رفت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha