دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: دشمن امروز جنگ شناختی را به راه انداخته است و لذا بهترین راه مقابله با این جنگ، بیان دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانان یا همان جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان، امروز در ویژه‌برنامه در آستان خورشید، با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: حضرت معصومه(س) بر اساس معارف اهل بیت(ع) دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ع) بعد سیاسی اسلام را زنده کردند، گفت: بعد از پیامبر اکرم(ص)، امیرالمومنین(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، حکومت عدل بر پایه ثقلین تشکیل نشد و تا انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل پدید آمد، این روند ادامه داشت.

امام جمعه کاشان، همچنین با گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد، به روح شهید والامقام قدیرزاده تنها شهید این قیام در استان اصفهان ادای احترام کرد و با اشاره به روایتی از لحظه شهادت، شهید قدیرزاده از زبان همسرش، مطرح کرد: شهید قدیرزاده فردی شجاع و بصیر بود که با مشاهده ظلم و ستم رژیم پهلوی به میدان آمد و جان خود برای انقلاب و اسلام تقدیم کرد.

وی، همچنین با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام خمینی(ره)، این اقدام هوشیارانه را یک کار بزرگ خواند و تصریح کرد: این کار آنچنان ارزشمند بود که حاج احمد خمینی فرزند امام خمینی(ره) آن را مایه تسکین خود و خانواده امام دانست، چراکه مطمئن بود با این انتخاب، راه امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف دارای ارزش بسیاری است، یادآور شد: دشمن امروز جنگ شناختی را به راه انداخته است و لذا بهترین راه مقابله با این جنگ، بیان دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانان یا همان جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با تاکید بر اینکه پیشانی کارآمدی نظام اسلامی، شهرداری‌ها هستند، خطاب به مدیران شهری خاطر نشان کرد: همیشه در دسترس مردم بودن، تکریم مراجعان و به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، غنیمت شمردن فرصت محدود خدمتگزاری از موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران شهری باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha