دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام خمینی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: همه مسئولیم که راه و روش امام را به نسل‌های جوان کشور معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) آنچنان در قول خو عمل مصمم و راسخ بودند که هیچ گونه تزلزلی در ایشان مشاهده نمی شد و این همه به خاطر ایمان محکم و یقین قلبی به پروردگار عالَم بود.

وی خاطرنشان کرد: چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ یادآور حادثه ای بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است؛ حادثه فقدان مردی که پس از انبیاء و ائمه علیهم السلام بی نظیر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امام عزیز آنچنان به هدف خود ایمان داشت که همه دنیا نمی توانست او را از هدفش منصرف کن؛ ایمان ایشان به راهی که انتخاب کرده بود، او را به گونه ای مصمم کرده بود که به هیچ عنوان بازگشت پذیر نبود.

وی ادامه داد: آن امام حکیم آنچنان در قول خود مصمم و راسخ بود که هیچ گونه تزلزلی در او مشاهده نمی شد و این همه به خاطر ایمان محکم و یقین قلبی به پروردگار عالَم بود؛ زیرا آنان که به منبع لایزال الهی متصل اند دچار هیچ تزلزل و سستی نخواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن، دو ویژگی صبر و بصیرت بود که برای ادامه این راه نورانی نیز به شدت نیازمند این دو خصوصیت هستیم و اگر این دو وجود داشته باشد می توان قله های پیشرفت را طی کرد و به سمت هدف والای انقلاب امام که ترقی و تعالی روز به روز و عزت و عظمت در سایه ی حاکمیت اسلام عزیز است، حرکت نمود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha