یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه در میدان تبلیغ باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت، بیان کرد: مردم اهل سنت در عمل نشان داده اند که ارادت ویژه ای به اهل بیت علیهم السلام دارند که این امر در کردستان بسیار نمود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، صبح امروز در نشستی با مدیران‌کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت کار تبلیغ و وظایف روحانیون می فرمایند: «هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمت‌رسانی و غم‌گساری از مردم» از جمله وظایف روحانیون، طلاب و مبلغان دینی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگر باید در مناطقی که دارای تنوع مذهبی و فرهنگی هستیم، کار تبلیغی توسط روحانیون انجام شود، بنابراین روحانیت باید همواره در مسیر رفع مشکلات جامعه و مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه در میدان تبلیغ باید به اعتقادات دیگران احترام گذاشت، بیان کرد: مردم اهل سنت در عمل نشان داده اند که ارادت ویژه ای به اهل بیت علیهم السلام دارند که این امر در کردستان بسیار نمود دارد.

وی عنوان کرد: کسانی که وظیفه تبلیغ دینی را عهده دار شده اند باید اهل مطالعه و پژوهش باشند، زیرا همین مطالعه و دانش است که کار تبلیغ را پیش می برد و می تواند زمینه جذب مخاطب را فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در استان کردستان ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب شده است و از روحانیون و مبلغین درخواست داریم که این رشادت ها و ایثارگری ها را برای نسل جوان تشریح و تبیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha