یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر / نشست های امروز ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه برخی صاحب خانه‌ها اجاره‌ها را دو برابر کرده‌اند، گفت: امروز نیاز به آن داریم که به همدیگر رحم کنیم و هوای همدیگر را بسیار بیشتر از قبل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: مسئولان باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه اجازه ندهیم عده‌ای دلال با خرید برخی از کالاها، به دنبال قاچاق آن باشند، گفت: فرد قاچاقچی، به مردم خیانت می‌کند و این کار او ضمن آنکه باعث کمبود در کشور می‌شود، گناه و حرام است.

امام جمعه نهاوند افزود: مسئولان با هوشیاری با این افراد برخورد جدی داشته باشند و ضمن آنکه از احتکار و قاچاق کالاهای استراتژیک جلوگیری می‌کنند و این پیام را به محتکران بدهند که سر و کار آنها با تعزیرات و قوه قضائیه است.

حجت الاسلام مغیثی با تاکید بر اینکه اجاره خانه‌ها به یک بحران در جامعه تبدیل شده است، گفت: این ظلم به مردم است و این پول‌ها نه خیر دنیا را دارد و نه خیر آخرت را.

وی با اشاره به اینکه برخی صاحب خانه‌ها اجاره‌ها را دو و حتی بیشتر برابر کرده‌اند، یادآور شد: امروز نیاز به آن داریم که به همدیگر رحم کنیم و هوای همدیگر را بسیار بیشتر از قبل داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه جمهوری اسلامی با همه کشورها در راستای منافع خود ارتباط دارد و رفت و آمدهای اخیر مسئولان کشورهای مختلف نشان دهنده این موضوع است، اظهار داشت: ما با دنیا تعامل داریم، البته نه با آمریکا که مدام زور می‌گوید و تحریم می‌کند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و تحریم‌های اخیر این دشمنی را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید توطئه‌های دشمنان را بشناسیم و هوشیار باشیم، مطرح کرد: مراسم شهدای هفتم تیر و گرامیداشت شهید آیت الله حیدری به صورت استانی و در نهاوند با سخنرانی آیت الله اراکی و مداحی آقای آهنگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رادمهر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    صاحبخانه ها هم بر اساس تورم بالای 50 در صدی گرون کردن دولت چرا به فکر نیست چرا نزدیک یکسال هیچ تحرکی در باب مسکن ملی نداره و متوقفش کرده