دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم همایونلو

 حوزه / دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه اسلامی مطرح است که موجب مصونیت فرد در مقابل آسیب های اخلاقی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم ناهید همایونلو، ظهر امروز با حضور در برنامه معارفی «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین گفت: حجاب عاملی است که جامعه را از آفت ها مصون نگه می دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی باید به زینت حیا و حجاب آراسته باشند و رعایت این مهم آنان را از هر گزندی در امان نگه می دارد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: حیا باید در نوع گفتار، کلام، نگاه، پوشش، راه رفتن و خندیدن یک بانوی مسلمان رعایت شود و در قرآن کریم و روایات اسلامی بر آن بسیار تأکید شده است.

وی ادامه داد: تمام دین در حیا خلاصه می شود و انسان با وقار می تواند به کمال و سعادت دنیوی دست یافته و محبوب خلق شود.

خانم همایونلو تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی در هر جامعه‌ای یکی از ارکان مهم و اصلی تحقق امنیت اجتماعی است که این موضوع باید مورد توجه بانوان قرار گیرد و با حجاب خود ارزش‌ها و باورهای جامعه اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین عنوان کرد: حجاب یکی از ارکان مهم تحکیم بنیان خانواده است که مسئولان به ویژه نهادهای فرهنگی باید به موضوع حجاب به‌منظور افزایش امنیت اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته و برای ترویج آن تلاش نمایند.

وی ادامه داد: زنان و دختران در مسئله حجاب و عفاف باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار داده و با بهره‌گیری از زندگی آن حضرت الگوی بانوی با حجاب را همیشه سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه اسلامی مطرح است که موجب مصونیت فرد در مقابل آسیب های اخلاقی و اجتماعی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha