یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره تخصصی جهاد تبیین

حوزه/ دوره تخصصی جهاد تبیین ویژه طلاب و فعالان فرهنگی با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعةالزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: دوره تخصصی جهاد تبیین از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعةالزهرا علیهاالسلام و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا علیهاالسلام ضمن بیان سرفصل‌های این دوره از جمله «بانوی تراز انقلاب اسلامی»، «شناخت ابعاد علمی و شخصیتی رهبر انقلاب مدظله‌العالی به عنوان یک اندیشمند مسلمان انقلابی»، «آشنایی با منظومه فکری امامین انقلاب (محورهای نظام فکری)»، «منطق عملکردی معظم له ـ روش تحلیل بیانات معظم له» و «نقش ما در گام دوم انقلاب (وظایف، فرصت‌ها، مخاطرات و تهدیدها)»، گفت: در این دوره از حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه دعوت شده تا طلاب درخصوص امر مهم جهاد تبیین با مقام معظم رهبری حفظه‌الله هم افق شوند.

وی افزود: این دوره در قالب ۶ نشست تخصصی و به صورت حضوری در روزهای یکم تا ششم مرداد ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در جامعة الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

داود الموسوی با اشاره به اینکه مخاطبان این دوره، طلاب و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا علیهاالسلام و همچنین بانوان فعال فرهنگی در سطح استان قم هستند، ادامه داد: هزینه شرکت در این دوره برای طلاب و فارغ‌التحصیلان به صورت رایگان و برای بانوان فعال فرهنگی ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان اعلام کرد: مهلت ثبت نام تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ است و طلاب و فارغ‌التحصیلان می‌توانند از طریق سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login برای ثبت نام اقدام کنند؛ همچنین بانوان فعال فرهنگی برای ثبت نام به شماره ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۹۴ – ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۶۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha