یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید هاشم موسوی ‌نیا

حوزه / معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور طلاب در اماکن عمومی، جامعه شناسی مبلغان را بالا می‌برد و ارتباط طلاب با بدنه جامعه را تقویت می‌بخشد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی‌نیا معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر، اظهار داشت: همزمان با آغاز این دهه، با برنامه‌ریزی، هماهنگی و آموزش‌های صورت گرفته، طلاب و مبلغین برای تبلیغ میدانی و حضور موثر در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها و مکان‌هایی که مورد استفاده عامه مردم است، حضور خواهند داشت.

وی به مزیت حضور مبلغین در چنین مکان‌هایی پرداخت و گفت: حضور طلاب در اماکن عمومی، جامعه شناسی مبلغان را بالا می‌برد و ارتباط طلاب با بدنه جامعه را تقویت می‌بخشد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین هیچ مکانی همانند پارک این تجربه را برای طلاب فراهم نمی‌کند که در زیر پوست شهر چه می‌گذرد، چرا که حضور در پارک‌ها، حضوری آزاد است و مخاطب خود را به خوبی نشان می‌دهد.

حجت الاسلام موسوی‌نیا یادآور شد: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء، بعد از آن بیان فضایل اهل بیت و ائمه اطهار(ع)، اجرای مسابقات برای عامه مردم خصوصا برای کودکان، نونهالان و نوجوانان با اهداء جوایز، برپایی نمایشگاه و غرفه‌های عفاف و حجاب از جمله برنامه‌هایی است که در این اماکن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha