یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چارچوب هماهنگی عراق

حوزه/ چارچوب هماهنگی عراق بیانیه ای در خصوص تظاهرات و حمله به منطقه سبز بغداد صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، چارچوب هماهنگی عراق (گروه های سیاسی شیعه) بیانیه ای در خصوص تظاهرات و حمله به منطقه سبز بغداد صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بعد از اینکه چارچوب هماهنگی گام های عملی را برای آغاز تشکیل دولت خدمتگذار و ملّی برداشت و بالاجماع بر نامزدی شخصیتی ملّی، شایسته و پاکدست توافق کرد، از دیروز شاهد تحرکت و فراخوان های مشکوک به آشوب، فتنه انگیزی و بر هم زدن صلح داخلی هستیم.

چارچوب هماهنگی ادامه داد: حوادث شتاب زده امروز و اجازه ورود تظاهرات کنندگان به منطقه ویژه دولتی و یورش به مجلس نمایندگان و نهاد های قانونی و عدم اقدام نیرو های ذیربط به وظیفه خود، سؤالات زیادی را بر می نگیزد.

چارچوب هماهنگی دولت پیشبرد امور عراق را مسئول کامل امنیت و سلامت ادارات دولتی و کارکنان و هیئت های دیپلماتیک و اموال عمومی و خصوصی دانست.

چارچوب هماهنگی خواستار اتخاذ اقدامات قاطع برای حفظ امنیت و جلوگیری از آشوب و اقدامات غیر قانونی شده و شهروندان را به آگاهی و هوشیاری بیشتر نسبت به حیله های دشمنان و مقابله به هرگونه فتنه دعوت کرد.

چارچوب هماهنگی در پایان خطاب به طرفداران خود گفت: ما با شما و در میان شما هستیم. تلاش ما حفظ امنیت و سلامت فرزندان ملت است و هرگز در حق شما کوتاهی نکرده و شما را به بیداری و هوشیاری دعوت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha