یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عرب انصاری

حوزه/ معاون حقوقی و مجلس و امور استان های شورای هماهنگی کشور با بیان اینکه استان فارس دارای ۱۵ هزار شهید است، گفت: شهدا همواره راهنما و ناظر ما هستند و شهید اسکندری نیز قبل از اینکه سر از بدنش جدا شود در زمان حیاتش سرش را تقدیم کرده بود و این افتخار دیار فارس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع)، اظهار کرد: امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که همواره مبلغان پیام عاشورا باشیم.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه امیدواریم که شهید اسکندری، الگوی نسل های آتی باشد، اضافه کرد: اینکه شیراز مأمن سومین حرم اهل بیت(ع) است، عنایتی است که پروردگار متعال به این دیار داشته است.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان های شورای هماهنگی کشور با تصریح اینکه وجود مبارک ائمه اطهار (ع) در مشهد مقدس، قم و شیراز منبع خیر است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم رهبری در رهبری انقلاب اسلامی همواره موفق عمل کرده اند به این دلیل است که دل و گوش به ائمه عصمت و طهارت (ع) سپرده اند.

وی با بیان اینکه استان فارس دارای ۱۵ هزار شهید است، خاطرنشان کرد: شهدا همواره راهنما و ناظر ما هستند و شهید اسکندری نیز قبل از اینکه سر از بدنش جدا شود در زمان حیاتش سرش را تقدیم کرده بود و این افتخار دیار فارس است.

حجت الاسلام اسکندری تشییع پیکر شهید اسکندری در روز عاشورا را تدبیر مطلوبی از سوی مسئولان استان فارس دانست و گفت: تشییع پیکر شهید اسکندری در روز عاشورا موجب می شود حماسه دیگری در فارس در رقم بخورد.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید پا به پای نماینده ولی فقیه در فارس حرکت داشته باشد، ادامه داد: امروز این معارفه با سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقارن شده است و این شورا از سال ۵۹ تاکنون منشا خدمات فراوانی بوده است و در لحظه شناسی و انجام حرکت به موقع مطلوب عمل کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha