یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم نظری پور

حوزه / مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین گفت: دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن اربعین حسینی و تأثیر بر روی مردم برای شرکت نکردن در این مسیر معنوی هستند که باید در برابر توطئه های آنان هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور ظهر امروز در جلسه ای با بانوان استان قزوین که در سالن سازمان حج وزیارت استان قزوین برگزار شد، گفت: یکی از نمادهای شعائر الهی، پیاده‌روی اربعین حسینی است و اظهار محبت نسبت خاندان اهل‌بیت‌(ع) و به‌ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از اهداف حضور در این مسیر معنوی است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان با حضور خود در راهپیمایی اربعین اعلام می‌کنند که اگر در کربلا و عاشورای سال ۶۱ هجری نبودیم، اکنون با شرکت در این راهپیمایی وفای به عهد خودمان را نسبت به اهل‌بیت(ع) اثبات می‌کنیم.

نظری پور ادامه داد: از دیگر اهداف مهم حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی این است که به مستکبرین جهان و دشمنان دین مبین اسلام اعلام کنیم که بر سر آرمان‌ها و پیمان‌هایمان با اهل‌بیت(ع) بوده، هستیم و می‌مانیم.

وی اظهار کرد: مسلمانان با حضور خود به جهانیان اعلام می‌کنند که دین مرز ندارد، و مسلمین جهان هرکجا که مشاهده کنند که دین اسلام در خطر است جان خود را فدا می‌کنند.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین عنوان کرد: دشمنان اسلام به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن اربعین حسینی و تأثیر بر روی مردم برای شرکت نکردن در این مسیر معنوی هستند که باید در برابر توطئه های آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: مسلمانان با بصیرتی که دارند نسبت به فتنه‌های دشمنان آگاه هستند و هر کجا حس کنند تحرکاتی از سوی دشمنان در پیش است با جان و دل حضور پیدا کردند و ارادت خود را نسبت به دین اسلام و اهل‌بیت(ع) اعلام و اثبات کردند.

نظری پور به حضور بانوان مبلغه در موکب های مسیر نجف به کربلای معلی، بیان کرد: جلسات و برنامه های فرهنگی در این زمینه از سوی بانوان مبلغه برای زائران پیاده اربعین حسینی در موکب ها ی مسیر نجف به کربلای معلی خواهیم داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha