جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مشفقیان

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ مسجد در طرح مسجد محوری شرکت کردند که از این تعداد ۱۳۶ مسجد انتخاب شدند و این طرح از امروز وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مصطفی مشفقیان پیش از ظهر امروز در همایش اصحاب مسجد که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، مساجد را محل تحولات محله دانست و اظهار کرد: بسیاری از مساجد شهر شیراز به مرکز تحولات محل تبدیل شدند و سعی می کنیم همه مساجد به این محور بودن تبدیل شوند.

وی در ادامه به اجرای طرح مسجد محوری اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵۰ مسجد در این طرح شرکت کردند که از این تعداد ۱۳۶ مسجد انتخاب شدند و این طرح از امروز وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با تصریح اینکه نیازهای مساجد به لحاظ فرهنگی و اجتماعی، زیرساختی و عمرانی مورد بررسی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: تاکنون در مجموع ۱۳۹ مسجد، حسینیه و مرکز فرهنگی مذهبی در طرح مسجد محوری اقدام کرده اند.

مشفقیان ادامه داد: بیشترین تعداد مسجد در این طرح در منطقه ۲ قرار دارد و کمترین در منطقه ۱۱ است به نحوی که در منطقه یک تعداد ۹ مسجد، منطقه ۲ تعداد ۲۶ مسجد، منطقه سه تعداد ۱۷ مسجد، منطقه چهار تعداد ۱۳ مسجد، منطقه پنج تعداد هشت، منطقه ۶ تعداد هفت، منطقه هفت تعداد ۱۴ مسجد، منطقه هشت تعداد ۱۱ مسجد، منطقه ۹ تعداد ۱۷ مسجد، منطقه ۱۰ تعداد ۱۲ و منطقه تعداد پنج مسجد قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha