سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله موسوی جزایری در جمع مدیران مدارس علمیه استان خوزستان

حوزه/  آیت الله موسوی جزایری با حضور در محل برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران مدارس علمیه با شرکت کنندگان در این دوره دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، عصر روز دوشنبه با حضور در محل برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان، با شرکت کنندگان در این دوره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارشی از نحوه ی برگزاری دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان خوزستان پرداخت و گفت: دوره ای که هم اکنون در حال برگزاری است دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه استان خوزستان است که با حضور بسیار خوب همه مدیران مدارس علمیه اهواز و شهرستان های استان همراه بوده است.

وی، افزود: استاد این دوره حجت الاسلام والمسلمین نبوی بوده که هم صاحب تألیفات در زمینه مدیریت بوده و هم چندین سال سابقه ی مدیریت کلان کشوری حوزوی را داشته اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، گفت: الحمدلله در دو روز برگزاری این دوره هم مباحث نظری و هم عملی و کاربردی برای مدیریت یک مدرسه علمیه مطرح شد و مدیران مدارس علمیه توانستند بهره های خود را از این دوره ببرند.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین نبوی، بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین نبوی، فردی توانمند و کارآمد در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه کشور هستند و در سالهای گذشته که ما در استان گرفتار تهاجم وهابیت و تجزیه طلبی بودیم و برای مقابله با آنها نیاز به جذب بیشتر روحانی طرح هجرت داشتیم ولی به دلیل قوانین دست و پا گیر امکان جذب نداشتیم یکی از کسانی که در زمینه حل این مشکل بسیار فعال بود ایشان بود که صادقانه و خالصانه و مجدانه وارد میدان شد.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان در پایان از برگزار کنندگان دوره تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha