سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور، با صدور پیامی ارتحال عالم وارسته آیت‌الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامیارتحال عالم وارسته آیت‌الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ إلی یوْم الْقیامة.

روح پرفتوح حضرت آیت‌الله محمد علی ناصری، استاد برجسته اخلاق به ملکوت اعلی پیوست. خبر رحلت این عالم مجاهد و بزرگوار، موجب انده و تاثر مومنین و مومنات شد. مصیبت وارده را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری دام ظله الشریف و شاگردان این عالم بزرگوار تسلیت عرض کرده و برای خانواده و بازماندگان ایشان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

خدمت خالصانه در مسیر ترویج آموزه‌های مکتب اهل بیت علیهم السلام، همراهی و دلدادگی به امامین انقلاب، تربیت شاگردان زبده و موعظه های دلنشین اخلاقی که جان و دل هزاران مخاطب را متذکر می شد، از این عالم اخلاق مدار، شخصیتی کم نظیر ساخته بود.

مرحوم آیت‌الله ناصری اشاعه معرفت و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در قلوب مومنین را زمینه ساز آمادگی آنها در عصر انتظار دانسته و رویگردانی از معارف دینی و اخلاقی را آسیب و آفتی برای امت واحده اسلامی قلمداد می کردند.

بهره گیری از محضر علمای بزرگی نظیر حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره)، ایشان را در طی طریق و مسیر نورانی خود مصمم تر ساخت.

اکنون شاگردان ایشان وظیفه مقدس و سنگینی در ادامه مسیر این عالم متعهد و جلیل القدر خواهند داشت.

مشارکت این عالم بزرگوار در امور عام المنفعه، خصوصا اهتمام ویژه ایشان در تاسیس مراکز درمانی متعدد در کشور بیانگر عزم راسخ حضرت آیت‌الله ناصری در حمایت از اقشار ضعیف جامعه بوده است. روحشان با حضرت معصومین علیهم السلام محشور باشد. انشاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha