پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1041595
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
12

حوزه/ اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی دوره آموزش هنر پرده‌خوانی را هشتم و نهم شهریورماه ویژه جامعه بانوان مبلّغ و مداح برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پرده‌خوانی یکی از هنرهای نمایشی پیرامون شرح حال و سیره اولیاء دین است که بر اساس تصاویر منقوش بر پرده‌های بزرگ اجرا می‌شود، هم‌اکنون در ایران تعداد پرده‌خوان‌های حرفه‌ای از شمار انگشتان تجاوز نمی‌کند و این امر نشان می‌دهد که پرداختن به این موضوع از چه اهمیتی برخوردار است. با عنایت به ضرورت توجه به این موضوع با هدف بهره‌گیری هنر در تبلیغ اسلام، خاصه واقعه کربلا و معرفی مؤثر الگوی رفتاری زنان عاشورایی و با توجه به قدمت فرهنگی - هنری استان اصفهان در این عرصه و حضور اساتید برجسته این حوزه در این استان، اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کارگاه آموزش پرده‌خوانی ویژه جامعه بانوان مبلغ و مداح را روزهای هشتم و نهم شهریورماه در بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی استان اصفهان برگزار می‌کند.

این کارگاه آموزشی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، کمیته بانوان ستاد اربعین و بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی به مدت دو روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با حضور ۱۲۰ نفر از بانوان مبلغ و علاقه مند به هنر پرده‌خوانی در راستای تبیین جنبه‌های جهاد تبیین به منظور فراهم شدن جریان تبلیغی در زائران به عنوان سفیر اربعین در کل سفر و توان‌افزایی و هم‌آوردی توان‌های موجود در حوزه امور تبیینی مبلغات برگزار می‌شود.

اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد بنا به مأموریت محوله در ستاد بانوان اربعین اقداماتی را مبنی بر شبکه‌سازی، آموزش و اعزام مبلغات متخصص دراین حوزه انجام دهد که در این راستا با برگزاری این دوره، بانک اطلاعاتی از افراد آموزش‌دیده تهیه می‌شود و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گواهینامه اعطاء می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha