پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1041944
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ غفلت از بیانیه‌ی تاریخی آیت الله حائری و تمرکز صِرف بر اتفاقات عراق و جریان صدر، اشتباهی استراتژیک و راهبردی در شناخت اولویت‌های جبهه‌ی انقلاب است. این فتنه‌ها، همچون کف روی آب هستند که ان‌شاءالله به زودی بیش از پیش رسوا خواهند شد؛ امّا زمان طلایی تبیین توصیه‌ها و الزامات آیت الله حائری، همین روزهاست.

خبرگزاری حوزه | غفلت از بیانیه‌ی تاریخی آیت الله حائری و تمرکز صِرف بر اتفاقات عراق و جریان صدر، اشتباهی استراتژیک و راهبردی در شناخت اولویت‌های جبهه‌ی انقلاب است.

این فتنه‌ها، همچون کف روی آب هستند که ان‌شاءالله به زودی بیش از پیش رسوا خواهند شد؛ امّا زمان طلایی تبیین توصیه‌ها و الزامات آیت الله حائری، همین روزها است و دشمن نمی‌خواهد نور این مشعلی که روشن شده، به توده‌ی مردم برسد تا با گذشت زمان و درگیری با حواشی، حرارت این مشعل فروزان رو به سردی بگذارد.

اینکه برای مردم روشن شود:

- آیت الله حائری کیست؟
- جایگاه ایشان در میان مردم عراق و علما چیست؟
- کناره گیری از مرجعیت به چه معناست؟
- توصیه به پیروی از آیت الله خامنه‌ای در چنین جایگاه و بیانیه‌ای چه مفهومی دارد؟

و ده‌ها نکته و مسئله‌ی دقیق دیگر، از وظایف مهم پیش قراولان فرهنگی در این روزها است!

به اندازه کافی رسانه و خبرگزاری‌های مختلف برای اعلام اتفاقات عراق و تحلیل وقایع وجود دارد؛ امّا متأسفانه فعالان فرهنگی از این وظیفه‌ی مهم فاصله گرفته‌اند!
فراوانی اخبار اتفاقات عراق نسبت به اخبار تبیین و تشریح بیانیه‌ی آیت الله حائری، این حقیقت تلخ را به خوبی نشان می‌دهد.

باید دید به دنبال سلیقه هستیم یا وظیفه ...

بخشی از بیانیه‌ی آیت الله سیدکاظم حائری(حفظه الله):
«بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای(دام ظله) اطاعت کنند چرا که ایشان بهترین و شایسته‌ترین شخص برای رهبری امت و اداره مبارزه با نیروهای ستمگر و مستکبر در این شرایط هستند که نیروهای کفر و شر ضد اسلام محمدی اصیل هم قسم شده‌اند.»

محمد جواد محمودی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی پور IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    بسیار صحیح