چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دکتر فدایی

حوزه/ مسئول برگزاری دوره تخصصی تبلیغ مجازی بین الملل گفت: ۳۵۰ نفر از طلاب زباندان در دوره‌های تخصصی بین الملل شرکت کردند.

مهدی فدایی مسئول برگزاری دوره تخصصی تبلیغ مجازی بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، اظهار داشت: یکی از اهداف مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه، توسعه آموزش‌های تخصصی برای طلاب فعال در عرصه بین الملل و آشنا به زبان‌های خارجی است.

ببینید:

تصاویر دوره تخصصی تبلیغ مجازی و سواد رسانه بین‌الملل - ۱

مسئول امور استان‌های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه افزود: اولویت اول ما در برگزاری این دوره‌ها این است که توسط استان‌ها برگزار گردد، اما برخی از دوره‌ها به دلیل اینکه به صورت کشوری با شرکت کلیه طلاب از سراسر کشور برگزار می‌شود، مرکز امور ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه متولی برگزاری آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این دوره، در یک سال گذشته چهار دوره تخصصی دیگر نیز در استان‌های فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی و اصفهان برگزار شده است.

ببینید:

تصاویر دوره تخصصی تبلیغ مجازی و سواد رسانه بین‌الملل - ۲

فدایی یادآور شد: این دوره‌های تخصصی با دعوت از اساتید برجسته در استان‌ها برگزار می‌شود که خوشبختانه از ابتدای سال تا امروز ۳۵۰ نفر در دوره‌های مختلف شرکت کرده‌اند.

وی به تشریح دوره‌های مختلف استانی پرداخت و گفت: دوره‌ای در شهر کاشان با عنوان دوره تخصصی گردشگری دینی مذهبی با رویکرد بین المللی، دوره تخصصی برای فعالان عرصه تبلیغ در کشورهای عربی منطقه در استان خوزستان برگزار شده است و این دوره که در استان قزوین در حال برگزاری است، دوره تخصصی برای فعالان عرصه فضای مجازی است.

مسئول امور استان‌های مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: رویکرد ما در انتخاب مخاطب، افرادی هستند که سال هاست در این عرصه کار می‌کنند و در این دوره بعد از فراخوان محدود از بین ۱۱۰ نفر داوطلب شرکت در دوره با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و ظرفیت اردوگاه با حضور ۴۵ نفر از داوطلبانی که اولاً آشنا به زبان خارجی هستند و ثانیاً فعال در عرصه بین الملل می‌باشند، موافقت گردید.

مسئول برگزاری دوره تخصصی تبلیغ مجازی بین الملل بیان کرد: در این دوره از اساتید برجسته‌ای همچون حجج اسلام و المسلمین برته و مجتهدزاده، دکتر سهیل ادگاردو اسعد، آقایان صدرایی‌عارف، تناور، معلا و سایر اساتید که سال‌ها در عرصه رسانه مشغول هستند، استفاده شده و هر کدام از منظر خودشان تلاش می‌کنند که در کلاس‌ها نکاتی را به طلاب شرکت کننده در دوره ارائه دهند تا باعث ایجاد انگیزه و فعال‌تر شدن آنها در عرصه فضای مجازی شود.

وی در پایان اظهار کرد: دانش افزایی، مهارت افزایی و ارتباط گیری شرکت کنندگان با اساتید و نیز شناسایی ظرفیت و ارتباط گیری طلاب با یکدیگر از اهداف دیگر این دوره‌های تخصصی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha