شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
محسن حیدری

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: از مردم عراق درخواست داریم که فریب دشمنان را نخورند و با تحریک آنان به مسئله اربعین حسینی آسیب نزنند. داعشی ها در گوشه و کنار دنبال فرصت هستند که سوء استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کسی که از مقام پروردگارش به ترسد و قلب او به لرزه در بیاید، جایگاه او بهشت است.

وی در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، بیان کرد: خیل عظیمی از ایران اسلامی و سایر کشورها راهی کربلای معلی هستند. روایت های زیادی در خصوص زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین به ویژه به صورت پیاده روی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) جامع همه شعائر حسینی است، ادامه داد: شیعیان بنا بر تعالیم اهل بیت(ع) عزاداری های مختلفی برای امام حسین(ع) برپا می کنند. زیارت اربعین به مانور میلیونی پیروان اهل بیت(ع) تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در خصوص "انتقال آب شرب" به استان خوزستان عنوان کرد: وعده ای که رؤسای جمهور گذشته به مردم استان خوزستان داده بودند اما محقق نشده بود. در هشت سال گذشته جز ایام تنش آبی در آبادان و خرمشهر هیچ کاری نکردند اما رئیس جمهور دولت مردمی، امروز آن را عملیاتی کرد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان طرح آبرسانی غدیر به صورت عادی بایستی ۳ تا ۴ سال دیگر به بهره برداری می رسید اما رئیس جمهور به صورت فوق العاده بودجه بالایی را اختصاص و شخص ایشان، پروژه را پیگیری کردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اینکه رئیس جمهور نگاه ویژه ای به استان خوزستان دارند، الحمدلله حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نشان دادند که در وعده خود صادق هستند. از مسئولان کشوری و استانی نیز در تحقق این امر تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری خاطرنشان کرد: در زمینه آب و فاضلاب استان خوزستان به ویژه اهواز در زمینه فاضلاب بودجه لازم تخصص داده شده و اقدامات در حال انجام است اما در زمینه آب درخواست داریم که دولت به صورت جدی تر پای کار بیاید.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر عراق، عنوان کرد: از مردم عراق درخواست داریم که فریب دشمنان را نخورند و با تحریک آنان به مسئله اربعین حسینی آسیب نزنند. داعشی ها در گوشه و کنار دنبال فرصت هستند که سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha