سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دوره مطالعاتی

حوزه/ مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه­ های علمیه از ثبت ­نام دوره طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رهنما در این رابطه اظهار داشت: مطالعه آثار ارزشمند شهید مطهری(ره) همواره یکی از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و تقریبا دو دهه ، دوره طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه جهت طلاب برگزار شده است و در این دو سال اخیر به خاطر محدودیتهایی که وجود دارد این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

وی افزود: این دوره به نحوی برنامه ریزی شده است که طلاب علاقه مند بتوانند سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) را در ۳ مرحله مطالعه کنند و لذا تمامی طلاب برادر در تمامی سطوح تحصیلی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند. زمان برگزاری دوره از اول مهر ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به مدت یازده ماه می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از تاریخ ۸ شهریور ماه تا ۳۱ شهریور ماه از طریق سامانه پیشخوان حوزه اقدام نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین رهنما بیان داشت: از جمله مزایای این دوره می‌توان به آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری(ره)، توانمندی در پاسخگویی به بسیاری از شبهات، عرضه کتب با تخفیف ۵۰ درصد، ارائه گواهی پایان دوره و برخورداری ممتازان و فارغ التحصیلان از امتیاز سکونت در شهرک مهدیه قم اشاره کرد.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه همچنین یادآور شد: شرکت کنندگان جهت تهیه آثار شهید مطهری(ره) می‌توانند اپلیکیشن(اندرویدی) استاد مطهری(ره) را از پورتال جامع استاد شهید مطهری(ره) به آدرسwww.motahari.ir دانلود و نصب کنند.

وی افزود: همچنین امکان خرید کتابها با تخفیف ۵۰ درصد از انتشارات صدرا قم فراهم شده است که در این صورت لازم است شرکت کنندگان پس از قطعی شدن ثبت‌نام خود، کتابهای مورد نیاز خود را تلفنی از انتشارات صدرا در قم درخواست و به آدرس آنها ارسال می‌شود.

مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه با اشاره به برنامه های دوره گفت: استماع صوت تدریس کتاب مورد نظر، مطالعه کتاب و شرکت در آزمون که از طریق سامانه آزمون مجازی در پیشخوان حوزه برگزار می‌شود، از برنامه های دوره است.

حجت الاسلام و المسلمین رهنما اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به آدرس www.tahzib.ismc.ir مراجعه، یا از طریق عضویت در کانال ایتا به آدرس https://eitaa.com/tahzibmotahar و یا با تلفن ۳۳۱۳۳۶۱۰ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیل IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    خیلی هم عالیه
  • الحسن عبد السلام IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    شهيد مطهرى عالم بزمانه مفكر بعد زمانه متعمق در معارف اسلامى اعم از عقائد اخلاق فقه تاريخ.