پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1042851
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
تصاویر: بدرقه زائران شهرداری کاشان برای کمک به شهرداری کربلا با حضورنماینده ولی فقیه

حوزه/ شهردار کاشان از خدمت‌رسانی ۴۵ عضو خانواده شهرداری کاشان به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شامگاه یک شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱در حاشیه بدرقه کاروان «خادمان اربعین»  شهرداری کاشان خدمت به زائران اربعین حسینی را برگ رزینی بر افتخارات این شهرستان دانست و اظهار داشت: از همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشان با شهرداران عتبات عالیات صمیمانه قدردانی میکنم.

 نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه حق امام زمان (عج) را باید ادا کنیم، تصریح کرد: اطاعت از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و محبت اهل بیت(ع) از وظایف مومنین است.

امام جمعه کاشان ادامه داد: نماز اول وقت از مهمترین دستورات پیامبر(ع) و اهل بیت(ع) به پیروانشان برای رسیدن به مقامات عالی است.

حسن بخشنده امنیه شهردار کاشان هم گفت: این کاروان شامل ۴۵ کارگر تنظیف، فضای سبز، تأسیسات و...حوزه خدمات شهری شهرداری کاشان است که به ارائه خدمت در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی می‌پردازند.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: این کاروان از دوشنبه ۱۴ شهریور تا روز بعد از اربعین حسینی به مدت ۱۴ روز به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار کاروان اعزامی شهرداری کاشان در باب القبله، گفت: به دلیل تقاضای شهر میزبان و همچنین تردد و حضور انبوه زائران، این نقطه برای خدمت‌رسانی و فعالیت کارگران اعزامی انتخاب شده است.

بخشنده امینه در پایان اظهار کرد: کارگران به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که علاوه بر ویژگی تشرف نخست آنان، گزینش متوازن از بین مناطق نیز رعایت گردد به طوری که هیچ منطقه‌ای برای پوشش خدمت‌رسانی به شهروندان کاشانی با کمبود نیروی انسانی مواجه نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha