دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
المصطفی

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعةالمصطفی با فراگیران کشور روسیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعةالمصطفی در نشست با فراگیران کشور روسیه، به تفاوت‌های ایران پیش و پس از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم شاهنشاهی پیش از انقلاب در ایران حکمفرما بود که طرفدار غرب و متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان این که رژیم شاهنشاهی دین را در خانه ها و مساجد محبوس نموده بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی رحمت الله علیه پس از سخنرانی که درباره بیداری مردم داشتند، تبعید شدند. مردم مسلمان، فساد و فسق رژیم شاهنشاهی را مشاهده کردند. آن زمان زندان ها از جوانان انقلابی پر بود که با شاه مخالف بودند.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت، به قیام مردم و پیروزی انقلاب اشاره کرد و خون مردم را ضامن پیروزی آن دانست و گفت: آمریکایی ها در ظاهر با ما دوست ولی در باطن علیه ما کار می کردند.

وی به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و کشورهای دیگر را حامی عراق در این جنگ دانست و یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی با عراق داشتیم؛ ولی در نهایت توانستیم در این جنگ پیروز شویم.

حجت الاسلام احمدی میانجی به پیام های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این پیام ها بر اساس عدالت و آزادی است و اینکه هیچ دولتی حق ندارد یک رژیم را بر ملتی تحمیل کند و کسی باید به ملت ها حکومت کند که مردم دوستش دارند.

وی در ادامه به وضعیت کشور ایران و پیشرفت‌های آن پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و همچنین به تشریح وضعیت کشورهای منطقه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha