یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر | نشست ائمه جمعه استان همدان در دفتر امام جمعه کبودراهنگ

حوزه / امام جمعه کبودراهنگ گفت: مردم این کشور بارها و در میدان‌های مختلف با حضور به موقع ثابت کرده‌اند که با جان و دل و با تمام وجود از انقلاب حفاظت خواهند کرد.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با محکوم کردن اغتشاشات اخیر آشوبگران در کشور، اظهار داشت: امروز لازم است تا قوه‌ قضائیه و نهادهای متولی به صورت قاطع با اغتشاشگران برخورد کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در سراسر کشور در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از نیروی انتظامی و امنیتی، گفت: مردم این کشور بارها و در میدان‌های مختلف با حضور به موقع ثابت کرده‌اند که با جان و دل و با تمام وجود از انقلاب حفاظت خواهند کرد.

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه جمهوری اسلامی با کودتا بوجود نیامده است که با کودتا از بین برود، مطرح کرد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته تمام گزینه‌ها را توسط جیره خواران داخلی از جمله کودتای رنگی و مخملی امتحان کرده‌اند، اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و انقلاب اسلامی با قدرت بیشتر و استوار تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان در میدان‌های مختلف همچون سرود سلام فرمانده، علاقه خود به انقلاب و نظام اسلامی را نشان داده است، مطرح کرد: اگر حفظ این نظام تنها به عهده پیشکسوتان باشد، ۴۰ سال دیگر هم از آن با قدرت تمام حفاظت خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha