دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1046604
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
ا

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد : با ارزش ترین نیازهای هر جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی بهره مندی از عنصر امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل امروز با فرماندهی و پرسنل انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

در این مراسم حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با تبریک هفته نیروی انتظامی از فعالیت ها و زحمات پلیس در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: پلیس اساس کار خود را بر پایه شعار مردم داری، قانون مداری گذاشته و فرهنگ سازی را مهمترین عامل در افزایش ضریب امنیتی و کاهش جرائم می داند.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: با ارزش ترین نیازهای هر جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی بهره مندی از عنصر امنیت است.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده، فرمانده انتظامی آران و بیدگل نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس در دفاع از ارزش های انقلاب تا پای آبرو و جان در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد : ماموران جان بر کف انتظامی به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جای ‌جای کشور همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال و پناهگاه مردم می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha