پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بندرعباس

تفاهم نامه همکاری بهزیستی و حوزه علمیه هرمزگان در زمینه فعالیت های فرهنگی و مذهبی و ارائه مشاوره توسط کارشناسان حوزوی به مددجویان بهزیستی امضا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسن موسایی، مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان عصر دوشنبه ۱۸مهرماه در دیدار با خانم سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان ضمن تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ص)، اظهار داشت: ارائه خدمات و پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر جامعه نیاز به فرهنگ سازی همگانی دارد.

وی افزود: مردم و خیرین دو بال برای خدمت به نیازمندان در سطح جامعه هستند که باید از این دو ظرفیت عظیم برای کاهش مشکلات نیازمندان بهره برد.

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کمک و نوع دوستی، حوزه علمیه آمادگی دارد هر نوع همکاری را با بهزیستی داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان هم با ابراز خرسندی از همکاری حوزه علمیه در خصوص توجه به مشکلات جامعه هدف بهزیستی، عنوان کرد: همکاری این دو مرکز موجب حل مشکلات مددجویان از نظر معنوی و تربیتی و سایر زمینه ها خواهد شد.

در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم نامه همکاری بهزیستی و حوزه علمیه هرمزگان در زمینه فعالیت های فرهنگی و مذهبی و ارائه مشاوره توسط کارشناسان حوزوی به مددجویان بهزیستی امضاء می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha