جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین مقدمه ای برای اصلاح و تحول در نسل جوان و گفتمان سازی و مطالبه گری منصفانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با حضور قادری مشاور استاندار آذربایجان شرقی و اعضا شورای مدیران سازمان جهادکشاورزی گفت: جهاد تبیین مقدمه ای برای اصلاح و تحول در نسل جوان و گفتمان سازی و مطالبه گری منصفانه است.

وی افزود: نمود عینی و مصداق بارز جهاد تبیین ریشه در اصل انقلاب به رهبریت معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل دارد و امام (ره)توانست با تبیین دقیق و بموقع نقشه شوم استعمار را برملا سازد و ملت را در مسیر عبودیت با شعار استقلال و آزادی به حرکت در آورد.

وی افزود: امروز برای اهل قلم و بیان طبق فرمایش مقام معظم رهبری واجب عینی است که برای جهاد تبیین مخصوصا در بستر فضای مجازی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

قادری، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه ضمن تحلیل و روشنگری حوادث اخیر کشور گفت: از اول انقلاب دشمنان با تمامی هجمه ها و ابزارها در مقابل ملت ایران و پیشرفت های روز افزون کشور سنگ اندازی کرده اند.

وی افزود: ولی بحول و قوه الهی و با درایت و رهبری مقام معظم رهبری همانگونه که تا بحال راه به جایی نبرده اند از این به بعد هم نمی توانند در مسیر رشد این نظام خللی وارد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha