سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه / امام جمعه بندر ریگ گفت: سنگر نماز جمعه و مساجد یکی از مهمترین سنگرهای انقلاب و منادی وحدت هستند و ائمه جمعه و جماعات، پیشگامان در وحدت امت اسلام می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست مشترک ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه امروز به مناسبت هفته وحدت در دفتر امام جمعه بندر ریگ شهرستان گناوه برگزار شد.

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در این نشست اظهار داشت: سنگر نماز جمعه و مساجد یکی از مهمترین سنگرهای انقلاب و منادی وحدت هستند و ائمه جمعه و جماعات، پیشگامان در وحدت امت اسلام می‌باشند.

وی افزود: همه ما موظفیم با جهاد تبیین به معرفی مشترکات جهان اسلام بپردازیم و نسل جوان را نسبت به خدمات نظام اسلامی آگاه کنیم.

امام جمعه بندر ریگ گفت: ائمه جمعه و جماعات، فرمانده قرارگاه فرهنگی در منطقه هستند و وظیفه آنها تبیین خدمات انقلاب برای مردم است، زیرا تذکر و یادآوری، آگاهی بخش است.

شیخ حمزه کردی امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی هم با تبریک هفته وحدت گفت:ما با وحدت و کنار هم قرار گرفتن می‌توانیم آسایش و امنیت را به جامعه و کشورمان بازگردانیم؛ باید دست به دست همدیگر دهیم و یکدیگر را یاری کنیم تا کشور از گزند دشمنان و سوء استفاده آنها در امان باشد.

شیخ جابر ذعاب امام جزیره جنوبی هم با تبریک هفته وحدت گفت: امت پیامبر با الگو قرار دادن پیامبر دسیسه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha