پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1048061
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
تصاویر/ دوره آموزشی کنشگری تبیین با موضوع جوانی جمعیت در ارومیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: دوره دو روزه گنشگری جهاد تبیین با موضوع جوان سازی جمعیت برای طلاب و اقشار تاثیرگذار ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسن محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی کنشگری تبیین با موضوع جوانی جمعیت برای طلاب خواهر و برادر و اقشار تاثیرگذار در مسجد حاجی خان ارومیه، اظهار داشت: جمعیت یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشور است و دشمن هم این را به خوبی متوجه شده و در جنگ تحمیلی هشت ساله هم نتایج قدرت جمعیت در ایران را مشاهده کرد، بنابراین به فکر خنثی کردن این حرکت افتاد.

وی افزود: با این وضعیت جمعیتی که کشور پیش می‌رود، در سی سال آینده با یک بحران و تله جمعیتی مواجه خواهیم شد، که خارج شدن از آن شاید ده‌ها سال طول بکشد و لذا به همین دلیل است که رهبر انقلاب بیش از ۱۵ سال بر مسئله افزایش جمعیت تاکید دارند و در این راستا تبلیغات اسلامی به عنوان اولین مجموعه پیشتاز وارد میدان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: در این یک سال اخیر بیش از ۱۵ نشست، همایش و جلسه تبیینی در خصوص مسئله جمعیت در ارومیه با دعوت از سخنران‌های برتر کشوری و استانی برگزار شده، که آخرین مورد آن دوره دو روزه آموزش کنشگری تبیین با موضوع جمعیت بود که با دعوت از حجت الاسلام حسینی هرندی در مسجد اداره کل تبلیغات اسلامی برای برادران و خواهران تاثیرگذار فرهنگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسئله جمعیت متاسفانه تبلیغات دشمن و جریان‌های وابسته به آن تا حد زیادی تاثیر گذار بوده و جلسات تبیینی و روشنگری می‌تواند، آن‌ها را خنثی کند، تصریح کرد: این دوره سلسله جلسات هر هفته برگزار خواهد شد که طلاب، روحانیون، مادحین و فعالین فرهنگی تاثیر گذار هدف این طرح خواهند بود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha