سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: کسی که پرچم‌ شرافت، عزت و اقتدار کشورش را به آتش می کشد، چطور به این افراد می توانیم بگوییم‌ عاشق وطن و مردمش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار با مردم و ائمه جمعه شهرستان هریس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور با تأکید بر اینکه پدران و مادران باید خود مراقب فرزندانشان باشند و متولیان فرهنگی هم دراین راستا تلاش کنند، ادامه داد: متولیان فرهنگی بایستی به تربیت صحیح جامعه کوشش کنند و از تهاجم دشمنان قسم خورده بر آرمان ها و نماد های مقدس غافل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با یادآوری اینکه دشمنان بیش از چهار دهه است که با انقلاب مبارزه می‌کنند و اکنون استقلال و نماد این نظام و این ملت را هدف گرفته اند، گفت: پرچم هر کشوری نماد عزت و شرافت و اقتدار و صلابت آن ملت است و اگر کسی مسلمان هم نباشد بر خاک خود غیرت و حمیت به خرج می دهد.

وی با اشاره به اینکه عزت هر کشور پرچم آن کشور بوده و باید در این عرصه فعالیت های فرهنگی را زیاد کنیم، اضافه کرد: آموزش و پرورش در موقعیت حساسی قرار گرفته است و با همکاری اولیا مراقب دانش آموزان باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: دشمن از احساسات دانش آموزان سوء استفاده و سعی می کند آنها را با اغتشاشگران قاطی کند؛ باید مرز بین اغتشاشگران و دانش آموزان جدا شود و نباید اینها را با کسانی که پرچم، مسجد، حسینه به آتش می کشند، در یک صف قرار داد، زیرا اغتشاشگران پایبند به آب و خاک و پرچم کشور نیستند.

وی ادامه داد: کسی که پرچم‌ شرافت، عزت و اقتدار کشورش را به آتش می کشد، چطور به این افراد می توانیم بگوییم‌ عاشق وطن و مردمش است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین باید حساب دشمن معاند و قسم خورده را از غافلان و فریب خوردگان جدا بدانند.

وی افزود: در زمان حاضر رمز پیروزی و موفقیت نظام انقلاب اسلامی وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از شما مردم شهرستان هریس که در راه انقلاب، نظام و رهبری هستید تشکر می‌کنم و از ائمه جمعه شهرهای هریس، بخشایش، کلوانق و زرنق به خاطر مجاهدت‌ها و تلاش‌هایشان قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha