سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پاسدار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی شهادت پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی شهادت پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
شهادت رسم و مرام مردان خداست. کسی که جان خود را در راه مراقبت از وطن، جان، مال و ناموس مردم نثار می کند جایگاه بی بدیلی را نزد پروردگارش خواهد داشت.

شهادت یکی دیگر از جوانان برومند خطه ی لرستان در راه تحصیل امنیت ملت افتخاری دیگر برای مردم شهید پرور این دیار است.

امثال پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی جان خود را در راه وطن اهدا کردند تا درخت تناور جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم و مقاوم تر شود.

این شهادت ها و ایثارگری ها علاوه بر این که وحدت بین آحاد ملت را مستحکم تر می کند، خود گویای این است که معاندین و بدخواهان و تجزیه طلبان که مزدور بیگانگان شده اند، تا به زعم خود امنیت و آرامش مردم را به یغما ببرند و ایران اسلامی را درگیر حواشی نمایند تا روند خدمت به مردم مخدوش شود، هرگز این نیت پلید شان محقق نخواهد شد، چرا که فرزندان لرستان اعم از انتظامی یا پاسدار جان بر کف متضمن امنیت ملت اند و در این راه همانگونه که ثابت کرده اند از بذل جان خود دریغ ندارند.

اینجانب شهادت پاسدار رشید اسلام رضا خانی‌چگنی را به محضر ملت ایران، مردم شهید پرور لرستان وهمرزمان و خانواده این بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند، حاصل خون این شهیدان و زحمات خدمتگزاران به نظام اسلامی هر چه زودتر به حکومت مطلق ولی عصر (عج) پیوند یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha