شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

حوزه / دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه زیرساخت و تنوع فرهنگی در استان خوزستان وجود دارد، گفت: ویژگی‌ها و فرصت‌های بزرگ خوزستان باید لحاظ شوند و لذا لازم است تا شورای برنامه ریزی استان برای تشکیل کارگروه‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان که در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد، اظهار داشت: شرایط شورای فرهنگ عمومی در سطح استان خوزستان به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به برش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی، عنوان کرد: جان مایه نقشه مهندسی فرهنگی، اصول، مبانی و چشم انداز فرهنگی کشور است و حدود ۳۰ راهبرد ملی در آن برای تحول در بحث فرهنگ کشور مطرح شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در سطح استان‌ها، اگر شورای فرهنگ عمومی استان، مسأله‌ای را به عنوان برش استانی و نقشه مهندسی فرهنگی تصویب کند، لازم الاجرا است.

امامی با بیان اینکه زیرساخت و تنوع فرهنگی در استان خوزستان وجود دارد، بیان کرد: ویژگی‌ها و فرصت‌های بزرگ خوزستان باید لحاظ شوند و لذا لازم است تا شورای برنامه ریزی استان برای تشکیل کارگروه‌ها کمک کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خاطر نشان کرد: فوت یک دختر بهانه‌ای برای اغتشاشات و اعتراضات شده است، اما به لطف الهی بدنه اجتماعی از اغتشاشات جدا شده‌اند و این مسأله مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در برابر اعتراضات مردم، نیازمند جهاد تبیین و گفت‌وگو با مردم هستیم، یادآور شد: متاسفانه برخی از مردم اخبار رسانه‌ای دروغ را دریافت می‌کنند که باید برای آن چاره اندیشی شود.

امامی با تأکید بر اینکه نسل نوجوان مسأله روز فرهنگ کشور است، اظهار کرد: انواع اخبار و اتفاقات خوب در ایران اسلامی در حال رخ دادن است که می‌تواند فضای همدلی، نشاط و اتحاد را در جامعه اسلامی افزایش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha