دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهچراغ

حوزه/ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با صدور بیانیه‌ای جنایت عوامل مزدور و تکفیری علیه زوار حرم مطهر شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز با صدور بیانیه‌ای جنایت عوامل مزدور و تکفیری علیه زوار حرم مطهر شاهچراغ شیراز و نیز اعمال ساختارشکنانه اغتشاشگران را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

شهید بهشتی چه زیبا فرمود: «بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می‌شود»

بی‌تردید شکست دشمن و عصبانیت و ناامیدی از شیوه‌های قبلی اغفال جوانان و جدا شدن آنان از صفوف تجزیه طلبان و منحرفین گروهکی و فرقه‌های ضاله، استکبار و عواملشان را وادار می‌کند به اعمال شنیع و غیر انسانی ترور زن و کودک و پیر بی‌دفاع ما در اماکن عبادی دست بزنند.

داعشیان ساخته آمریکا و تغذیه شده آل خبیث سعود در وهم خود، این بار بعد از آنکه از قومیت گرایی و تجزیه طلبی نا امید شدند، برنامه اختلاف مذهبی را در ایران کلید بزنند و چه خیال باطلی که اهل سنت ایران، سالهاست ماهیت این تکفیری‌های دور از خدا و انسانیت را می‌شناسند و حرمت شکنی حرم اهل بیت(ع) را برنمی تابند، زیرا که خود آنان از محبان امامان و امام زادگان می‌باشند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه در شهادت مظلومانه زائران، نمازگزاران و مجاوران حضرت احمدبن موسی(ع)، اعلام می‌دارد که امروز امنیت و اقتدار خود را از برکت انوار قدسیه نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه علیهم السلام می‌داند و به حول قوه الهی بزودی نیروهای قدرتمند سپاه اسلام تفاله‌های جامانده از داعشی‌های وحشی را به قعر دوزخ خواهند فرستاد، تا تسکینی باشد بر داغ دل خانواده‌های شهدا و زخم‌های مصدومان این حادثه غم انگیز و داغ تازه‌ای بر دل آمریکا، انگلیس و دشمنان عبری ـ عربی ایران اسلامی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha