سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه / سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای، جنایت تروریستی دیروز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایت ددمنشانه و وحشیانه‌ دشمنان اسلام و انسانیت در حرم مطهر شاهچراغ که به شهادت مظلومانه‌ جمعی از زائران و مجاوران آن حضرت، منجر شد، چهره‌ کریه حامیان رسوای تروریسم کور را بیشتر از هر زمان دیگر، بر همگان نمایان کرد. این حادثه‌ غمبار، هرچند دل‌های دلدادگان انقلاب اسلامی و پویندگان آزاده‌ طریق انسانیت را به درد آورد، اما به جبهه‌ حق و حقیقت، جان تازه‌ای بخشید و ثابت کرد که دست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در دشمنی علیه ملت مسلمان و انقلابی ایران، تا چه اندازه خالی است که آنان را به تروریسم کور و بی‌هدف علیه شهروندان مظلوم، سوق داده است.

درخت تنومند انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه از حیات پربار خود، هیچگاه از این جنایت‌ها و خباثت‌ها، کوچک‌ترین تزلزلی را در آهنگ شتابانش به سوی باروری و ثمربخشی اهداف و آرمان‌های والا، به دل راه نداده و اینگونه اقدامات موذیانه، حقانیتش را بیشتر از همیشه، آشکار ساخته است.

ضمن محکومیت شدید جنایت تروریستی و تأسف‌بار اخیر در سومین حرم اهل‌بیت(ع) و عرض تسلیت صمیمانه به محضر حضرت ولی الله الأعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، عموم ملت مسلمان ایران و همه‌ ملت‌های آزاده‌ منطقه و جهان به خصوص خانواده‌های داغدار شهدا و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه، امیدواریم حامیان تروریسم و جنایتکاران بین‌المللی، در محکمه‌ عدل و عدالت، به مجازات عبرت‌آموز گرفتار آیند تا ساحت بشریت با پیرایش از این پلشتی‌ها و پستی‌ها، به شایستگی انتظار از ظهور و قیام منجی عالم بشریت، نائل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha