پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حرم شاهچراغ

حوزه / ائمه جمعه و روحانیون استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بسیج طلاب و روحانیون شهرستان دیر، در پی اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، با انتشار بیانیه‌ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: حادثه اندوه بار به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از زائران در حرم ملکوتی احمد بن موسی حضرت شاهچراغ(ع) و حرمت شکنی در آن حرم مطهر، یک اقدام کور تروریستی از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است که با حمایت آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی صورت گرفته است.

قطعا این جنایت کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع نشانه عجز دشمنان می‌باشد.

پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) شهرستان دیر ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک امام عصر (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های داغدار، این جنایت تأسف بار و اقدام تروریستی را محکوم نموده و از مسئولین درخواست می‌نماید عاملان این جنایت را با برخورد قاطع به اشد مجازات برسانند.

بیانیه شورای روحانیون انقلابی آبپخش در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز

شورای روحانیون انقلابی آبپخش در محکومیت اقدام تروریستی در شیراز نیز با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر حرامیان ددمنش به پشتوانه کفر و استکبار جهانی دست به جنایتی دیگر زدند و در کنار شکستن حرمت مقدسات اسلامی، جان انسان‌های مؤمنی را که برای ادای فریضه نماز آماده شده بودند، را گرفتند تا بیش از پیش قساوت قلب و فرومایگی خود و اربابانشان را نشان دهند. زنان، کودکان و مردانی که گناهی جز دلدادگی به اهل بیت رسول خدا نداشتند و بدون کوچکترین گناهی در خون خویش غلطیدند.

یقیناً آنچه که امروز شاهد آن هستیم، نتیجه مواضع نسنجیده و عجولانه یا مغرضانه برخی چهره‌های خاص سیاسی، مذهبی، ورزشی، هنری و دانشگاهی هست که بناء نفاق و نفرت را ایجاد کرد و مایه دلگرمی کوردلان و حرامیانی شدند که به عُمر انقلاب اسلامی ایران، کینه انقلاب را به دل دارند. البته مردم شریف و بصیر ایران به خوبی صحنه را شناختند و هشدار دلسوزان نظام و انقلاب را که این روزها را می‌دیدند، درک کرده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

شورای روحانیون انقلابی بخش آبپخش حمله تروریستی عناصر تکفیری صهیونیستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهما السلام را محکوم می‌کند و از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهد تا با حرمت شکنان حریم اهل بیت علیهم والسلام برخورد قاطع انجام شود و ضمن آنکه شهادت تعدادی از زائران حرم احمدی را تسلیت می‌گوید، برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان و خانواده‌های شهدا صبر و اجر مسألت می‌کند.

همچنین از مردم مومن و انقلابی بخش آبپخش دعوت می‌کند که در راهپیمایی خودجوشِ مردمی در محکومیت جنایت تروریستی حمله به زائران حرم شاهچراغ حضرت احمدبن‌موسی(ع) و زخمی و شهیدکردن ده‌ها نفر از مردم در شیراز و درخواست برخورد قاطع با عاملان و آمران این جنایت خونین که در تاریخ جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ بعد از نماز وحدت آفرین و دشمن‌شکن جمعه برگزار می‌شود حضور به هم رسانند.

پیام تسلیت امام جمعه موقت بخش دلوار در پی هتک حرمت به حرم مطهر شاهچراغ

حجت الاسلام عباس فریدونی امام جمعه موقت بخش دلوار هم گفت: حادثه تلخ و تأسف‌بار حمله تروریستی و ناجوانمردانه به جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به دست ایادی مزدور استکبار جهانی، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

حملات ددمنشانه گروه‌های تروریستی به اماکن مذهبی، نشان‌ از عمق خباثت و کوردلی و جهالت است.

اینجانب، همراه با ملت هوشیار ایران اسلامی، ضمن محکوم نمودن این فاجعه دردناک و نیز عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی بالاخص مردم نجیب استان فارس، علو درجات برای شهدای آن واقعه و شفای عاجل و صحت کامل جهت مصدومین را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت امام جمعه اهرم در پی هتک حرمت به حرم مطهر شاهچراغ

حجت‌الاسلام پهلوزاده امام جمعه اهرم در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: دست جنایتکاران مزدور بار دیگر به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده شد و حقانیت این انقلاب و حقانیت حرکت مردم برای همگان آشکار شد. طلوع صبح انتقام از صهیونیست و اضمحلال استکبار پلید با این اقدام‌ها سرعت خواهد گرفت.

شهادت جمعی از هموطنان عزیز را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب برحقش امام خامنه‌ای مد ظله العالی و خانواده‌های شهدای حرم حضرت احمدبن موسی(ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و هتک حرمت حرم شاهچراغ در حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم.

پیام امام جمعه دشتستان در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ از متولیان خواست تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل آن اقدام کنند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران و نمازگزاران مظلوم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی بن جعفر(ع) آغشته گشته و با شهادت مظلومانه زنان، مردان و کودکان چهره پلید خود را نمایان ساختند.

این اقدامات سند جنایتکاری و ددمنشی دشمنان اسلام و انقلاب را که هر وقت از انجام نقشه‌های شوم خود بر علیه ملت ما مأیوس می‌شوند با قساوت قلب اقدام به ترور کور می‌کنند را سیاه‌تر از قبل می‌کند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی تقاضای شناسایی و برخورد قاطع و عاجل با عوامل پشت پرده و همکاران این جنایت ددمنشانه را دارم.

از خداوند متعال برای خانواده‌های محترم و داغدیده این شهدای والامقام صبر و شکیبایی و برای مجروحان و مصدومان سلامتی و بهبودی را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha