دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
আমির আব্দুল্লাহিয়ান

آشوبگران و اغتشاشگران و کسانی که با ایجاد فضایی متشنج نظم عمومی و امنیت مردم شریف ایران اسلامی را تا کنون بر هم زده‌اند، بدانند که در این جنایت هولناک شریک و سهیم‌اند و باید پاسخگوی اعمال قبیح خود باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در محکومیت اقدام تروریستی داعش در حرم شاهچراغ(ع) بیانیه‌ای بدین شرح صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مزدوران نظام سلطه و استکبار جهانی و محور عبری عربی، غربی جنایت دیگری را علیه بشریت رقم زدند، حمله ددمنشانه تروریست‌های تکفیری علیه مردم نمازگزار بی گناه و زائر سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، حضرت احمد بن موسی(ع) و به خاک و خون غلتاندن آن‌ها، نشان از اوج خباثت این دیوصفتان پلید است و براساس فرمایش قرآن چیزی جز انتقام گرفتن از ملتی که راه عزت و سربلندی خود را در عمل به دستورات دین مبین اسلام و آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) یافته نیست.

دشمنان دین و دیانت بدانند که خون این شهیدان پایمال نخواهد شد و آنان را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند آنگونه که امام راحل و عظیم‌الشان فرمودند:«بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید».

همچنین آشوبگران و اغتشاشگران و کسانی که با ایجاد فضایی متشنج نظم عمومی و امنیت مردم شریف ایران اسلامی را تاکنون بر هم زده‌اند، بدانند که در این جنایت هولناک شریک و سهیم‌اند و باید پاسخگوی اعمال قبیح خود باشند.

جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان ضمن عرض تسلیت این هتک حرمت حرم مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ و شهادت هموطنان عزیزمان به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم مردم ایران اسلامی و اهالی شریف شهرشهید پرور و ولایتمدار استان فارس، بالاخص خانواده این شهدای گرانقدر، علو درجات را برای آن عزیزان و شفای عاجل مجروحان را از درگاه ایزد منان خواهانیم.

از نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی می‌خواهیم ریشه و ابعاد مختلف این حمله ددمنشانه را یافته و همه مجرمین و آمرین آن را به اشد مجازات برسانند.

همچنین از ائمه جمعه و جماعت و صاحبان تریبون و منبر و تبلیغ می‌خواهیم همچنان که رهبری معظم در پیام تسلیتشان فرمودند در عرصه تبیین جنایات دشمنان این ملت شهید پرور و روشنگری و دعوت به وحدت و ید واحده شدن ملت ایران همت و مجاهدت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha