دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: متأسفانه امروز فوتبالیست ها و بازیگران الگو شده اند و نخبه های کشور با رتبه های علمی کمتر مورد تقدیر و توجه قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام مهدی قائمی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر، اظهار کرد: امر به معروف به تذکر در خیابان به چند نفر خلاصه نمی شود.

کارشناس مذهبی ادامه داد: وای به حال پدرانی که از تربیت فرزندان غافل اند و فقط خوراک و پوشاک آنها را تأمین می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون چند فیلم برای حمایت و تشویق به حجاب ساخته شده؟ همان چند تای انگشت شمار هم بیشتر به حجاب ضربه می زند؛ آنها معتقد هستند که با حجاب جلوی زن و موفقیت ها او را می گیرند، چون الگوی آن ها زن بازیگر بی حجاب است، می گویند چرا زورتان به ما می رسد او که بیشتر از ما موفق است اینگونه است پس شما می خواهید ما موفق نباشیم و پیشرفت نکنیم؛ متاسفانه امروز فوتبالیست ها و بازیگران الگو شده اند و نخبه های کشور با رتبه های علمی کمتر مورد تقدیر و توجه قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: در هر مقامی که باشی باید امر به معروف کنی؛ اگر مسئول هستی باید بدانی نقاشی های روی دیوار شهر چه چیزی به شهروندان القا می کند؟ چه محتوایی در تلویزیون برای کودکانمان نشان داده می شود؟ تفکرات فراماسونری و شیطان پرستی، نمایش هیولا برای کودکان و ... بنده برنامه ها را رصد می کنم، هیچ کارتون خارجی در تلویزیون بی اشکال نیست و فیلم های سینمای ایران ایرادات فراوانی دارد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر ریشه در تفکرات دارد، اول باید فکر را درست کنیم؛ امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا می فرمایند، من خروج کردم تا امر به معروف و نهی از منکر کنم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha