یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
" کارگروه نوجوان"  در اردکان

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان از تشکیل کارگروه «نوجوان» در این مدرسه خبر داد.

خانم فاطمه ابراهیمیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اشاره به تشکیل "کارگروه نوجوان" در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان، گفت: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی از بزرگ ترین سرمایه های این کشور به شمار می‌روند و در عصر کنونی و با پیشرفت علم و فناوری مورد هجمه فرهنگ غربی قرار گرفته‌اند و حضور مبلغین توانمند در این دوره حساس نقش بسزایی در تربیت دینی و تعمیق باورهای مذهبی آن‌ها دارد.

وی تصریح کرد: آگاهی افزایی مبلغین برای ارتباط گیری با نوجوانان ، آشنایی آن‌ها با بازی‌های آموزشی با هدف انتقال مفاهیم دینی، توانمند سازی مبلغات برای کلاسداری مذهبی از اهداف برگزاری کارگروه است.

ابراهیمیان اظهار کرد: اجرای صبحگاه مدارس، برگزاری برنامه های ملی و مذهبی توسط مبلغین برای کودکان و نوجوانان در مدارس ، پایگاه‌ها ، پارک و مکان های عمومی و... ، برپایی نماز جماعت از فعالیت های مبلغین کودک و نوجوان مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان می‌باشد.

وی با اشاره به فراگیری فضای مجازی و استفاده نوجوانان از این ابزار گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر بواسطه استفاده نادرست از رسانه ها، کودکان و نوجوانان در اعتقادات با شبهاتی روبرو شده‌اند و به همین منظور در این کارگروه تولید محتوای کلاسداری با موضوع معرفت شناسی، خود شناسی و خداشناسی به مبلغین آموزش داده می‌شود تا با روش‌های جذاب و نوین در کلیه مدارس سطح شهرستان انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در پایان خاطرنشان کرد: این کارگروه با حضور جمعی از مبلغین و دانش‌آموختگان این مدرسه از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است و به صورت هفتگی مبلغین با حضور در کارگروه محتواها را در قالب های مختلف ارائه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha