چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ در بهبهان

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، خاطرنشان کرد: به یاری خداوند خون مطهر شهدا بساط ظلم و کفر تکفیری‌ها را از بین ببرد و جمع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای تروریستی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهبهان گفت: این شهرستان مسیر عبور شهدای تروریستی حرم شاهچراغ به شهرستان بهمئی بود که بنا به قرابتی که میان مردم بهبهان و بهمئی وجود داشت امام جمعه، فرماندار و مردم متدین بهبهان درخواست داشتند که شهدا در این شهر نیز تشییع شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز مردم دین‌دار، متدین، غیور، نجیب و شریف شهرستان بهبهان استقبال کم نظیری از پدر و پسر شهیدی داشتند که مظلومانه در حرم شاهچراغ به خاک و خون کشیده شدند.

خون مطهر شهدا بساط ظلم و کفر تکفیری‌ها را از بین می برد

وی با تبریک و تسلیت به همه ملت ایران و مردم استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شهدای حرم اهل بیت هستند که مظلومانه توسط مزدوران تکفیری به شهادت رسیدند و امروز در میان استقبال مردمی از شهرستان بهبهان تشییع شدند که از همه مردم و مسئولان این شهرستان همچنین استاندار خوزستان که معاون سیاسی وی در این مراسم حضور دارد سپاسگزارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا نشان داد مردم پای انقلاب، نظام و خون مطهر شهدا هستند.

خون مطهر شهدا بساط ظلم و کفر تکفیری‌ها را از بین می برد

احمدزاده با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، خاطرنشان کرد: به یاری خداوند خون مطهر شهدا بساط ظلم و کفر تکفیری‌ها را از بین ببرد و جمع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha