یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گرامیداشت شهدای دانش آموز

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مردان‌پور، یوم الله ۱۳ آبان را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۱۳ آبان، حادثه ای است که از یک سو به نهضت الهی امام خمینی(ره) و از سوی دیگر به رسوایی استکبار جهانی و از طرفی به بیداری و مجاهدت جوانان خداجوی کشورمان مفتخر گشته و بدین لحاظ نام خود را به ایام الله مزین ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش گرامیداشت هفتم روزشهادت دانش آموزان حرم مطهر احمد بن موسی(ع) با حضوربیش از ۱۵۰۰ دانش آموزدختر سطح شهر قم و اجرای باشکوه سرود «رفیق شهیدم» در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، حجت الاسلام والمسلمین حسین مردان‌پور، معاون تبلیغ مدیریت حوزه علمیه قم در سخنانی ضمن تسلیت حادثه تروریستی و جانگداز حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهادت و مجروح شدن عده ای از هموطنانمان با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان اظهارکرد: بازگویی خاطرات و تجزیه و تحلیل تحولات انقلاب اسلامی یکی از رموز استمرار نهضت و عامل بیداری جوانان و نوجوانان عزیز می باشد، نقاط عطف نظام اسلامی و ایام الله به نوبه خود نهال انقلاب را سیراب و شکوفه ها و شاخ و برگ های آن را تنومند و پرطراوت می سازند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: این نقاط عطف ثمره توطئه ها، دخالت های ظالمانه و فتنه گری های استکبار جهانی و استعمارگران آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی هستند، بدین واسطه بود که امام خمینی(ره) لقب شیطان بزرگ را به دولتمردان آمریکایی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مردان‌پور، یوم الله ۱۳ آبان را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۱۳ آبان، حادثه ای است که از یکسو به نهضت الهی امام خمینی(ره) و از سوی دیگر به رسوایی استکبار جهانی و از طرفی به بیداری و مجاهدت جوانان خداجوی کشورمان مفتخر گشته و بدین لحاظ نام خود را به ایام الله مزین ساخته است تا سرآغاز مبارکی برای این حلقه های نور و امید قرار گیرد. لذا یوم الله ۱۳ آبان همان نقطه عطف سرنوشت ساز، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha