چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه سیریک

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سیریک با اشاره به اینکه قدرت ایران، تمام معادلات آمریکا را برهم زده است، گفت: در کشور عراق جوانان حشد الشعبی ترسی از آمریکا ندارند و این اتفاق مبارک را مدیون تفکر و اندیشه ایرانیان و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت شهرستان سیریک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: تقوا اگر در قلب ما ساکن شود، ما را از گمراهی و تاریکی‌ها نجات می‌دهد و مانند یک نور راهنمای ما از ظلمات دنیا خواهد شد.

وی افزود: وجود تقوا در زندگی، مزایای بسزایی برای ما دارد، از جمله به بوجود آمدن بصیرت، که بصیرت همان کلید گمشده اتفاقات امروز جامعه ما است که باید بدانیم دشمن از هیچ تلاشی برای گمراه ساختن جوانان و نوجوانان ما فروگذار نمی‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک، گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به دنبال دستیابی به اهداف شومی هستند که یکی از این هدف‌ها، سناریوی پلید سوریه سازی ایران است، حال باید دید که چه مسائلی در سوریه اتفاق افتاده که آمریکا دنبال است تا آن را در ایران پیاده کند، یادمان هست مشکل مردم سوریه را که از همین اغتشاشات و به خیابان کشیدن مردم علیه نظام شان بود که بعدها داعش پدیدار شد و مردم را آواره کرد.

حجت الاسلام خلیلی اذعان کرد: ما باید حواسمان جمع باشد، بلایی را که به سر مردم سوریه آمد در کشور ما اتفاق نیفتاد، چرا که مومن زیرک است و مراقبت می‌کند، امروز بعد از چهل و سه سال اقتدار و قدرت ایران در منطقه خاورمیانه، آمریکا از موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد.

خطیب جمعه شهرستان سیریک تشریح کرد: تنها راهی که پیش پای آمریکا مانده است، همین بر هم زدن نظم عمومی است، چون در جنگ نظامی توان حمله و مقابله با ایران را ندارند و لذا به همین علت است که با حمایت‌های مالی و رسانه‌ای به دنبال متشنج کردن جامعه و افکار نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران، تمام معادلات آمریکا را برهم زده است، ابراز کرد: در کشور عراق جوانان حشد الشعبی ترسی از آمریکا ندارند و این اتفاق مبارک را مدیون تفکر و اندیشه ایرانیان و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد عظیمی در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی کرده است، به طوری که دیروز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان و دانشجویان علیه آمریکا قدم بر می‌داشت و امروز با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد در پی خارج کردن آمریکا از منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و دانشجویان در قالب فریضه جهاد تبیین از جمله وظایف همه ما در جبهه انقلاب است و لذا باید بر همگان آشکار شود که انقلاب اسلامی نه تنها سدی برای رشد زنان و مردان نیست، بلکه زمینه رشد و بالندگی را برای همگان فراهم کرده است، بنابراین نوجوان ما باید آگاه شوند و با بصیرت به موضوع‌های پیرامون نگاه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha