پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دری نجف آبادی - اراک

حوزه/ امام جمعه اراک گفت: نباید میدان را برای تاخت و تاز دشمنان هموار کرد بلکه باید با حربه آنان مقابله کرد و راه شهدا را ادامه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت المقدس این شهر، اظهار داشت: اینکه روزی آمریکا، داعش، اسراییل و منافقین به کشور بیایند تفکر باطلی است، چرا که ملت ایران با تمام وجود پشتیبان نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: این کشور ۸۰ میلیون فدایی دارد که آمادگی دارند در مقابل قانون اساسی، آرمان‌های شهدا و نظام اسلامی جانفشانی کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به مبارزات امام خمینی(ره)، یادآور شد: امام راحل با تبعیدهای مکرر بر سر اهداف ارزشمند خود مقاومت کرد و با رژیم پهلوی به مبارزه پرداخت و خاک آرزوهای آنان را ویران کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید قدر دادن مبارزه و تلاش‌های امام راحل و انقلابیون باشیم، زیرا اگر حضرت امام(ره) نبود کودتاهای مختلف و حمله نظامی صدام به کشور و دفاع مقدس می‌توانست آسیب‌زا باشد.

وی اظهار داشت: آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان نباید تحت تاثیر جو رسانه‌ای ایجاد شده قرار بگیرند و موجب خیانت به کشور شوند.

امام جمعه اراک گفت: نباید میدان را برای تاخت و تاز دشمنان هموار کرد بلکه باید با حربه آنان مقابله کرد و راه شهدا را ادامه داد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نباید تعدادی آشوبگر امنیت کشور، ناموس و خون شهدا را به خطر اندازند، بلکه باید با مشارکت همگانی و دست در دست یکدیگر، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: هرگونه خیانت به کشور، موجب آسیب به رشد و توسعه کشور است و این مسئله‌ای که دشمنان به دنبال آن هستند.

امام جمعه اراک گفت: ایرادات و نقایص مورد قبول است و باید برطرف شود، اما راه آن صدمه به اموال بیت المال و خدشه وارد کردن به آرمان‌های نظام و انقلاب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: معترضان در شرایط سختی که در منطقه وجود دارد و هزاران توطئه علیه نظام شکل گرفته، نباید با دشمنان همراهی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این شیوه اعتراض خیانت به ملت اسلامی است و باید از خدا خواست تا سایه مقام معظم رهبری بر انقلاب اسلامی باقی بماند.

وی خاطر نشان کرد: ما به طور کامل به تعهدات پای بند هستیم و پای آرمان‌های نظام و شهدا، مقاوم و بصیر ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتبی که راه انسانیت را برای ما ترسیم کرده، مکتب اهل بیت(ع) است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، گفت: ۳۰۰میلیون جمعیت آمریکا همه ثروت دنیا را غارت می‌کنند و ۱۶ میلیون جمعیت صهیونیستی با شبکه مافیایی برای مردم جهان تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha