جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کفران

حوزه/ نشست سیاسی با حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ورزنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه اصفهان، حجت الاسلام شریفی در جمع کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ورزنه با اشاره به آیه ۲۱۷ سوره بقره به بیان اهداف دشمن از جنگ و ستیز و ایجاد فتنه پرداخت.

وی با قرائت آیه ۲۱۷ سوره بقره «وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّیٰ یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ..»، کافران پیوسته با شما مسلمین جنگ و کارزار کنند تا آنکه اگر بتوانند شما را از دین خود برگردانند، افزود: دشمن همیشه و بدون توقف دشمنی خواهد کرد و با شما می جنگد به هر شکلی جنگ تحریم، جنگ فرهنگی... امروزه بدترین نوع جنگ، جنگ شناختی است، دشمن برای پذیرش دروغهایش، تلاش می کند حق و باطل را بهم بپیچاند تا مقدمه پذیرش باطل را فراهم نماید.

کارشناس مذهبی با اشاره به دو سه نمونه از نحوه شهید شدن نوجوانان در جنگ تحمیلی افزود: شهدای نوجوان دفاع مقدس بیش از دو هزار هستند. اما امروز تلفات جنگ دشمن کشتن و شهید کردن سیزده ساله های ما نیست، بلکه نوجوانان ما در معرض تیر فتنه های دشمن هستند. امروز، تیر فتنه ی دشمن به قلب جوانان را نشانه گرفته و آنان را گمراه می کند.

وی با بیان سه حادثه ی تبعید امام خمینی در سال ۴۳ به ترکیه، حضور دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و کشتار آنها در سال ۵۶ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ در سنوات مختلف در روز ۱۳ آبان خاطر نشان کرد: ما برای نسل جدید تبیین را انجام نداده ایم. می بایست تمام این رشادتها و شجاعتها برای این نسل بازگو شود.

شریفی افزود: دشمن در این زمان مادران جامعه را مورد هدف خود قرار داده است، زیرا با گرفتن حجاب و عفاف مادران نسل بعدی همان افرادی خواهند بود که دشمن می خواهد، البته دشمن از ایجاد فتنه دو هدف اصلی و فرعی دارد هدف اصلی دشمن تخریب امنیت کشور است، از این لحاظ به زیر ساختارها حمله می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha